marți, 17 februarie 2009

sistemu' rusesc si internetu'

azi am fost cu ceva treaba la onrc ... modificare cod CAEN and stuff; aseara am intrat frumos pe site-ul onrc, am d-load-at formularu care trebuia completat, totu in regula

la onrc, evident cozi; intru in vorba cu cei care asteptau, si aflu ca hartiile trbuie depuse in "dosar cu sina" ... pe site nu zicea nimic despre asa ceva :( ... noroc ca prind pauza de masa a functionarilor si fug de-mi cumpar dosar

ajung la ghiseu, si d'na imi zice: "nu e bun formularul de pe site, luati de la informatii" ... luat, completat, in fine, rezolvat (d-na de la ghiseu era chiar super-ok, in general am vazut k astia de la onrc sunt cam cu 2-3 clase peste alte institutii de stat la capitolu interactiunea cu contribuabilu')

una peste alta, raman cu intrebarea: cat va mai dura domnia sistemului rusesc cu hartii, dosare, cereri, delegatii si opis-uri asupra formularelor electronice?

Niciun comentariu: