joi, 13 mai 2010

Oprobriul public

Cu ceva zile in urma mi-a recomandat o doctorita sa merg sa imi fac un consult la o amica reumatoloaga. Cica "du-te la 5 fix". M-am dus (era o policlinica "de stat") am sunat-o pe reumatoloaga care mi-a zis "vino la cabinet si intra". Cand sa intru, pe hol asteptau vreo 10 persoane. Apas pe clanta, si cand sa intru aud voci: "Domnu' dar Dvs intrati asa ..." ... si intru.
Am stat in cabinet aproape de juma de ora. La iesire dau cu ochii de aceiasi oameni: "V-ati facut bine?" + "Va simtiti bine?" + "Sa fiti sanatos, sa aveti grija pe scari sa nu cadeti... " etc etc ...
Recunosc cu juma de gura ca o meritam. Pe de alta parte, ma intreb:
- de ce m-a chemat doctorita la 5, cand probabil ca stia ca vor fi oameni care asteapta pe hol?
- de ce oprobiul oprobriul mi-a fost repartizat mie, si nu si doctoritei? de ce n-a intrat nimeni dupa mine in cabinet sa ii zica reumatoloagei "Doamna doctor, de ce intra domnul inaintea noastra?"

2 comentarii:

Anonim spunea...

http://dexonline.ro/definitie/oprobriu

Unknown spunea...

impardonabil, dar corectabil ... mulţumim