joi, 26 iulie 2012

Opera de doua parale

Adica o constitutie. Cica presedintele poate fi suspendat de parlament, da' numa' pe doua motive: inalta tradare si fapte grave de incalcare a constitutiei. Nici una, nici alta nu e definita in opera (deci cam zero parale). Bon, sa zicem fapte grave, ca inalta o judeca Curtea Constitutionala (CC). Se prezinta o lista cu 5-7-9-17 fapte, pe care CC da un aviz. Consultativ. Adica, mai nimic ... cu sau fara parerea asta Parlamentul poa sa mearga inainte cu suspendarea. Deci, tot zero parale, da' macar se face nitica valva in juru subiectului. Bon, lista "trece" si presedintele e suspendat, numa' ca validarea/invalidarea se face prin referendum. Poporul trebe sa decida daca sa il demita pe cetateanu' presedinte ... cica pe motivele invocate de Parlament. Nu zau? Daca io din 17 motive sunt de acord doar cu 3, ce votez? Daca toate 17 mi se par niste timpenii, si pur si simplu nu imi place omu' ca e prost-crescut, sau mi se pare golan, marlan, hot, etc ... ce votez? In buletinu de vot e trecuta intrebarea "Sunteti de acord cu demiterea Presedintelui?", fara a se da motivele ... deci cu sau fara motivele Parlamentului, cu sau fara avizu CC, io, din motivele MELE, il pastrez sau il demit. Si atunci tot zero parale face argumentatia/acuzarea Parlamentului. Deci mai raman doua parale cu care sa imi cumpar bilet de autobuz sa ma duc la sectia de vot.

Niciun comentariu: