marți, 28 octombrie 2008

nimic in banca - partea a treia

banca cu nume de gerunziu englezesc isi cauta locul ei linistit in mediocritatea celorlalte

acum 2 saptamani am facut cerere pentru un PIN si un card de debit; angajata de la fornetti-ul la care am contul imi zice "o sa va vina PIN-ul la fornettaria de nush'unde, si va anunt eu ca sa va duceti sa il luati"

ok

azi sun la fornettarie: "ce stiti de PIN?"
"nimic; dau un mail colegilor si revin cu un telefon"; era ora 9:15

la 16:15 sun io
"ce stiti despre PIN?"
fiti atenti raspuns:
"colegii nu mi-au raspuns inca la mail"

hahahahahahahhaahahahhahahaaaaaa aaaahahahahahahaaaaaaa

"OK, zic, dati-mi telefonul lor"

sun la fornetaria nr 2
"am facut cerere de PIN nou la agentia X, si mi-au spus ca la dvs vine"
fiti atenti raspuns:
"pai sunati la ei ..."
"don'soara, EI mi-au zis sa sun la dvs, ca la dvs vine!!!"

imi cere numele, cauta nitel, si zice:
"da, e aici"

hahahahahhahahahaaaaaaaa hahahahahhhhhahahahahahhaaaaaa

sunt un tampit, cum de oare nu am visat chestia asta?

visina tripla

Niciun comentariu: