joi, 30 octombrie 2008

Voturi

America votează în câteva zile. Căutând filmuleţul cu şampania, am dat peste site-ul asta, If The World Could Vote. Ar fi de observat majoritata covârsitoare a românilor care au votat cu Obama. Acum, site-ul cu pricina, pune lucrurile într-o perspectiva interesantă. Ce s-ar întămpla dacă toată lumea ar putea vota în cadrul alegerilor din Statele Unite? Oare se va ajunge la aşa ceva?

Mie personal nu mi se pare foarte exagerat, pentru exista o filiera pe care se poate merge cu uşurinţă … dacă alegerile din State îmi influentează viata intr-o mare măsură, rămânând de hotărât care este acel prag … de ce nu aş fi indreptăţit sa imi exprim un punct de vedere.

 

Acum am observat că se poate vota în mai multe rânduri de pe acelaşi IP, ceea ce face iniţiativa mai puţin relevantă statistic. Dar întrebarea rămâne. Ar trebui la un moment dat sa votăm in S.U.A.?

Niciun comentariu: