joi, 30 octombrie 2008

Treaba zilei

Ieri vorbeam cu un prieten despre treaba asta si in afara nedumeririi cu privire la modul in care a ajuns Florin Calinescu sa vanda lentile chiorilor din Armata Română, am ajuns repede la o dilema existentiala: Ce ai face tu in locul lui Florinel?

Raspunsul meu pe moment a fost Nu as lua banii! Punct. La doua inghitituri de Concha Y Toro/Frontera am rafinat putin raspunsul, poate as face ca in filmul ala cu cindy si as lua banii si as fugi.

Money stacks

Acum serios. In astfel de situatii raspunsul trebuie sa fie unul singur. Asa ceva nu se face. Doar nu o sa ne intoarcem la Boul si vitelul si in public o sa spunem ceva, dar in sinea noastra stim noi ca am proceda altfel. Nu are sens. Mai bine am fi sinceri de la bun inceput. Astfel ar fii mai usor si pentru cei din jurul nostru sa ne inteleaga.

Dar cand apari in chip de lup moralizator in piata, pentru ca in dormitor sa iti pui poalele in cap, nu prea e fair-play. Acum ce are fair-play-ul cu politica. Are! Pentru ca la fel ca si in cazul saracelor banci, atunci cand nu exista incredere se duce dracului portofelul. Cand nu stii daca celalalt va respecta regulile jocului, iar primul tau impuls este sa le incalci tu primul, s-a dus dracului si ultima spoiala de civilizatie.

Inca un lucru la care sa ne gandim cand vom merge la vot peste o luna.

Niciun comentariu: