vineri, 28 noiembrie 2008

Oferte

duck_with_money_in_bill_photo

Azi am două oferte cel puţin ciudate de prezentat:

  • prima, un pic mai veche se referea la un serviciu de strangere a informaţiilor publice, contra unei sume de bani şi de prezentare sub forma unui raport ... hmmm
  • cea de a doua a apărut astăzi, în urma unei convorbiri telefonice, o firmă oferă suport si service pentru calculatoarele unei firme, un fel de, să nu ne mai batem noi capul de ce nu merge imprimanta. M-a întrebat câte calculatoare avem, am mormăit eu ceva in receptor, iar astăzi am primit oferta. Mind numbing!

Pretul abonamentului de intretinere pentru reteaua dumneavoastra de:
2 calculatoare desktop
4 calculatoare laptop
3 imprimante
este de 452 lei / luna

 

Păi, bine nenea! Nici dacă erau stricate nu costau atâta! Ultima oară când am verificat o diagnosticare era în jur de 25 de euro!

sugestia mea este, dacă tot pui un preţ, explică-l!

Niciun comentariu: