marți, 4 noiembrie 2008

SPAM

 

“- adresa d-voastra de e-mail a fost facuta publică de către dvs. prin afisari cu caracter publicitar; fie intr-un ghid de afaceri sau am primit-o cu ocazia unor intalniri sau contacte de afaceri, fie a fost selectata dintr-o baza de date la care dvs. ati subscris; sau sunteti in baza noastra de date ca urmare a unor corespondente anterioare; sau sunteti un client al companiei noastre.”

 

întotdeauna m-a amuzat fraza asta. Parca nu s-au hotărăt încă, ba m-au găsit într-o bază de date, ba aiurea pe net, ba pe stradă. Da hotărâţi-vă bre! Că n-am toată ziua!

Este penibil cum nişte oameni care altfel, probabil ca arată destul de onorabil se dedau la aşa ceva. Oare ei chiar cred ceea ce scriu în mail? Că eu am mari îndoieli. Ce dovadă mai mare de mitocănie decât să nu îţi mai aduci aminte de mine, după ce vrei tot tu ai venit să îmi vinzi ceva? Mai rămânea să îmi spui ca ne ştim de la grădiniţă.

Şi să mă scutească cu neimplicarea financiară. Ce, mi-a trimis spam-ul pentru ca vroia să socializeze, îşi caută sufletul pereche! Prostii!

Un comentariu:

adispanu' spunea...

ihi, e o tampenie cat casa ... un disclaimer inventat ca scuza/argument la spam

si macar daca s-ar potrivi spamu' cu interesele mele ... da' de obicei nu se brodeste