vineri, 21 noiembrie 2008

Ce mai reziliem astăzi?

Azi a trebuit să sun la doi dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicaţie din Romania. Mi s-a părut util de specificat domeniul de activitate, datorită faptului că este o zonă care s-a dezvoltat ca Prâslea cel Voinic în ultimii ani, iar concurenţa se aude, prin revistele de business, cum că ar fi acerbă. Dar eu am rezervele mele.

OK. Să revenim. Cu toate că era vorba despre companii diferite, răspunsurile au coincis mai ceva ca două picături de apă grea.

Ok, am luat la cunoştinţă. Aşteptaţi să vă sunăm noi şi să vă spunem ce şi cum.

Păi, şi când mă sunaţi?!

În curând, staţi liniştit, se rezolvă!

Da?! Nu ştiu de ce, dar tonul mă nelinişteşte profund.

 

 

Greşit!

lost_me_hello

Dacă răspunsul ar fi fost ceva de genul,

doriţi să reziliati contractul! Nici o problemă! Durează doar cinci minute

s-ar putea ca în ăstea cinci minute să mă răzgândesc.

Dacă tu însă te comporţi ca unu' care nu ştie să piardă şi te dai după corcoduş, atunci fii sigur ca abia aştept sa plec de la tine!

Niciun comentariu: