joi, 13 noiembrie 2008

Pentru îmbunătăţirea serviciilor

... eu aş fi vrut să scriu tot despre politică, ca tot s-a deschis un site nou, dar mi-am adus aminte de doleanţele Cobrei, prin urmare, ne întoarcem la dragile noastre companii şi minunatele lor servicii pentru clienţi.

microphone-with-headphones_id621612_size480

Bon. De câte ori nu aţi fost stresaţi de mesajul "... pentru  îmbunătăţirea serviciilor, acest apel va fi inregistrat ... etc."? Trecând peste ridicolul situaţiei, apropo, nu cred că a simţit cineva vreo îmbunătăţire a serviciilor, politica asta a apelurilor telefonice, nu mi se pare corectă.

Ce te faci cu clienţii care nu vor sa fie inregistraţi? De fapt, ce trebuie ei să facă? Să vorbească în şoaptă?

Nu există nici o alternativă. Vrei, nu vrei, cineva te va înregistra. Iar lipsa alternativelor nu sună foarte bine din perspectiva clientului.

Ce mă uimeşte şi mai tare este atitudinea oamenilor. Dacă întrebi pe cineva despre procedura presupusă de apelurile înregistrate, acesta va ridica cu siguranţă din umeri. Nu am întâlnit înca pe nimeni care să poată sa imi spună cum se petrece practic toată tevatura. Există cineva care stă şi înregistrează, apasă pe buton? Lights! Camera! Action!

Cum sunt înregistrate convorbirile? Pe bandă de magnetofon? Pe hard disk-uri? După cât timp sunt şterse convorbirile? Dar sunt ele oare şterse? Şi dacă nu sunt şterse, unde se duc?

Eu zic aşa, dacă tot mi-ai trântit în faţă coliva cu înregistrarea apelurilor, pentru o viaţă mai bună în grădinile zoologice, dă-mi şi restul detaliilor.

 

 

Acum, stau şi mă întreb ... oare dintre toţi operatorii ... şi-o fi pus cineva întrebarile ăstea. Eu unul, înclin să cred că nu.

Cobra, ai legătura!

2 comentarii:

adispanu' spunea...

sa ma inregistreze ... de parca atunci cind sun la un colsentar sun de placere, mai trebe sa am si grija ca sunt inregistrat

pdap, mai baga si textu cu "continuarea apelului reprezinta acceptul dvs ..." de parca as putea inchide si sa ma apuc sa-mi rezolv singur problema!

data viitoare o sa ii zic operatorului ca "si io va inregistrez pe dvs" nah, sa vedem cum se simte

Unknown spunea...

spionat?